.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برخورد 6 دستگاه خودرو در ساری

شمال نيوز: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت:برخورد 6 دستگاه خودرو در جاده جویبار ساری امروز 24 اردیبهشت ماه سه مصدوم برجای گذاشت.

محمدرضا سلطانی در گفتگو با ايسنا، از برخورد 6 دستگاه خودرو از جمله کامیون ، سمند ، پژو روآ ، پیکان و دو دستگاه نیسان ساعت 8:05 امروز 24 اردیبهشت ماه 92 در کنار پمپ بنزین آبکسر جاده جویبار ساری خبر داد.

وی ادامه داد: 10 نفر از ماموران آتش نشانی ساری با دو دستگاه خودرو ، یک دستگاه خودروی امداد و نجات از ایستگاه شماره یک و یک دستگاه خودوری اطفایی از ایستگاه شماره سه سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و سه مصدوم داشته است.

یادآور شد: ماموران آتش نشانی ساری با استفاده از تجهیزات امداد و نجات و رعایت ایمنی کامل مصدومان را رهاسازی کرده و با کمک امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل کردند.

سلطانی با اشاره به وسعت حادثه و ازدحام جمعیت از شهروندان خواستار شد: هنگام حادثه با درک اهمیت شعاع عملیاتی و احتمال خطرهای بعدی از تجمع در محل حادثه خودداری کرده و با این کار یاری گر امدادگران باشند. /ف250

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.255 seconds.